torsdag 26 september 2013

Blått och vitt

I elitseriens slutskede hade jag många beställningar av hockey-Lunas. Framförallt på Luleå Hockey och SAIK´are. Kanske inte så konstigt eftersom kampen om guldet stod mellan dem.
Jag fick även beställningar från andra lagsupporters, bland annat Leksand.

Här kommer en hälsning från Mollys mamma Sandra, hon hade postat detta på Luna Dsigns facebooksida

"Idag är det äntligen dags för Leksand att spela match i högsta serien igen. Min dotter Molly 3 år är riktigt taggad och självklart ska Bergenström (Luna-figuren) få följa med och heja!  (Bergenström är Mollys favoritspelare)"


Verkligen jätteroligt! Tack Sandra och Molly för att ni delar med er!
 

2 kommentarer:

  1. Jag är ju Färjestad fan, men där går det inte
    så bra just nu. Fina figurer.
    Ha en skön helg/AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Men så kul idé! Den blev ju jättefin! Hemma hos oss är det dock lite delade meningar om det där med lag; jag som kommer från Värmland är givetvis Färjestadare medan sambon som kommer härifrån (gbg) håller på sitt Frölunda. Så sonen har lite av varje från båda lagen och vi föräldrar försöker få honom att hålla på just vårt alternativ:) Så bra du skrev om Fake it until... Det är ju helt sant att man oftast är sin egen värsta kritiker. Sofia på Hildas hem har jag förresten träffat på en bloggträff och hon var minsann lika underbar som hon framstår i bloggen. Ha en bra helg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!