söndag 14 juli 2013

Tjohoo!

Nu är loppisen över och jag är mycket nöjd. Vädret har varit bra, mycket besökare har kommit och vi har blivit av med en massa saker.
En hel del finns kvar men nu går mycket av det till Myrorna.
Det känns lite knäppt att bara ge bort det när jag vet att det går att sälja, men det finns inte tid och energi att ha fler loppisar på ett bra tag nu och vi kan inte spara alla grejer för att kanske ha det någon gång i framtiden.
Jag är säker på att vi om x antal år kommer att ha en massa grejer att sälja igen.

Tack alla ni som besökt vår loppis! Tack tack!

Sen vill jag tipsa er om att gå och läsa ett jättebra blogginlägg på denna adress http://annacecar.blogspot.se/2013/07/kul-foretag.html

Tack för mig, nu är jag trött och slut! Imorgon är en ny dag och då ska vi röja ur garaget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!