lördag 27 juli 2013

Cement är inte bara för byggen!

I samband med att vårkatalogen på Biltema släpptes kom det in en massa nyheter. En nyhet var cementljusstakar i två olika storlekar - billiga! Den större (40 cm) kostar 45 kr och den mindre (30 cm) 35 kr.


De gick åt som smör i solsken och många har kommit in för att fråga när det kommer in fler. Men det har varit slut centralt, ett bra tag.
Men nu kom det in ett lass och jag passade på att köpa på mig några.

Men jag hade inte tänkt ha dem cementfärgade, jag ville ha dem pastellfärgade. Så jag målade dem helt enkelt i 4 pastelliga färger.



Se så fint det blev i min grälligt turkosa hylla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!