lördag 1 december 2012

Julkalender

Jag har inte sett TV´s julkalender på många år, tyvärr. Det är en speciell känsla runt det. En trevlig nedräkning till julafton.
Däremot har jag skapat en egen julkalender, med rabatt på en figur/dag. Rabatten gäller endast den dagen och på den figuren.


Eftersom det bara finns en figur av varje så är det först till kvarn som gäller!

Idag är det dax för lucka nummer 1:


Gå in i webshopen om du vill köpa denna figur, eller någon annan!

Jag vill även passa på att tipsa om Nordic Designs julkalender som också startade idag - så klart!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I haven´t seen TV´s christmas calender in many years, unfortunately. It´s a nice tradition and countdown to Christmas eve.
But I made my own calender, with a discount on one Lunadoll/day. The discount is only for this day and this doll. Since I only have one of each Lunadoll you have to hurry up if you want this one.

Vistit my webshop if you want to buy this doll, or any other Luna, http//:shop.lunapalandet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!