lördag 1 december 2012

Bokstaven P

Jag hade brist på bilder på P - eller inte orken att leta mer, så det blir denna bild idag.
P - som i pilot. Mats kompis Ture tog en sväng förbi oss med sin helikopter. Det är samma modell som de flyger i TV serien M.A.S.H.
Men när jag la upp första bilden så kom jag på att jag ju har bilder från när jag var uppe och flög den. Håll tillgodo med några bonusbilder!


 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I didn´t have so many pictures om the letter P, or I didn´t feel like going through all my folders.
P- as in pilot. My fiancés friend Ture came by with his helicopter. It´s the same model as in M.A.S.H.

But when I posted the first picture I remembered that I had some of me when I was flying.
Here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!