lördag 11 juni 2011

Studenten

Det var länge sen jag själv....och Madde tog studenten. Jag ska inte berätta hur länge, men det är länge sedan.



Igår tog Jennifer studenten. Vi var i Skellefteå och firade henne på hennes stora dag. På söndag tar hon tåget mot framtiden. Hon flyttar till Uppsala.





Jennifer med Kosta Boda skålen hon fick av mig, Mats och Victor


Jag hittade en fin blå ros på marken. Den plockade jag upp för att ge till Jennifer.



Se så fint den matchar en parkeringsböter. Gult och blått, svanska färgerna = student!


Allt var frid och fröjd tills jag klämde blomman i bildörren. Detta resulterade i att den tappade nästan alla blad. Jennifer fick den aldrig.


Jennifer och hennes pojkvän Henrik.

Det var väldigt varmt. Dessutom får man inte dricka vattnet i Skellefteå eftersom det finns en parasit i vattnet - samma som Östersund hade. Det gäller att komma ihåg det när det är 31 grader varmt och det känns som att man svalt hela Sahara.

Idag är det loppis i Kyrkbyn mellan 11-15. Det är varmt ute så jag hoppas att några stackare trotsar värmen, skippar badstranden och kommer och handlar alla mina grejer.

En glad nyhet idag är att jag för första dagen sen min operation är feberfri. 36,9. Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!