onsdag 8 juni 2011

Hopp om livet

Idag känns det inte fullt så jobbigt som igår vilket är ett framsteg. Och känns skönt.


Solen skiner idag med och det ligger en svag dimma vid horisonten.

Var upp och tog min allergitablett vid 3 tiden i natt och så var det så vackert ute. Solen sken redan.


Ett beställningsprojekt till en liten flicka som fyller två år

Jag har ett stort projekt framför mig med alla uppdateringar som ska göras på hemsidan. Jag vet inte varför det är så lätt att skjuta på det. Nu har jag ju helt plötsligt inte bara två ändringar utan X antal att ta hand om.

Nåväl, det är bara att hugga tag i det vare sig det är sommar ute eller inte.


I helgen blir det förhoppningsvis loppis, om vädret håller i sig. Kyrkbyn kl 11-15 alla Luleåbor. Kom och köp en massa grejer av mig, jag vill bli av med allt!

Jag höll till i uterummet och prismärkte, packade ihop, bar ut till släpet. Så mycket grejer man samlar på sig under åren.



Här har vi ändå burit ut det mesta av sakerna som ska säljas. Den svarta katten i korgen nere till vänster är dock inget som ska säljas på loppis.


Om ni inte testat att rensat ut hemma, prova det. Det ger en frihetskänsla.

Bara man nu blir av med allting.


Nä, nu får jag kicka igång dagen med lite kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!