onsdag 15 juni 2011

Spegelblankt hav

14 grader, vindstilla och ett alldeles spegelblankt hav. Det är vackert!

Här hemma ser det nästan ut som att vi håller på att flytta. Kartonger med grejer här och var, möbler utdragna lite hipp som happ.

Men jag njuter faktiskt. Jag vet att det är för ett gott syfte.

Jag har nog blivit smått besatt av att rensa ut allt vi inte använder. It makes me feel GOOD!



Så här blev förövrigt resultatet av mina omklädda stolar. Före och efter.

Två svarta katter går omkring med varsin tratt på huvudet. Nu är vi garanterade att det inte blir fler kullar med kattungar. Men nog var de allt fina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!