fredag 17 juni 2011

Dance like nobody´s watching...

Helvete! Det ser ut att bli regn i morgon trots allt. Vi som ska ha loppis. Snälla gode gud.....mulet, ja...kyligt, ja....men snälla inget regn.

Jag kan inte annat än att hoppas.

Idag kommer min mamma, pappa och Marit. Det blir härligt. Vi har köpt en gunga till Marit som vi ska hänga upp i något av träden.

Sen kommer det hit ett gäng under dagen för att - inte mindre än - spela in en musikvideo. Tjejen som sjunger heter Nadine Petry och kommer från Tyskland.



Spännande. Kanske jag kan dansa i bakgrunden?

Nu ska jag slutföra den evighetslånga städningen som jag har sysselsatt mig med denna vecka.
Och nyss flög en stor fågel in i fönstret och skrämde skiten ur mig,
Yes, so it is!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!