fredag 3 juni 2011

En dag i solen

Jag har varit ute och slipat och målat möbler i princip hela dagen. Det hettar i ansiktet efter att ha stått i solen.

Det känns så skönt de dagar man har energin att ta tag i projekt man har på sin lista.


Sitter nu och syr figurer, som vanligt. Hafva ville ha 10 st figurer till så snart som möjligt. Jsses vad hon säljer. Det säger bara vips och så vill hon ha fler. Det är ju jätteroligt.




Pratade med min mamma och pappa nu ikväll. De kom iväg till Prag, vilket känns jättebra. Det hade vrit så tråkigt om de hade behövt ställa in det pga av vulkanutbrottet på Island.

De lät så himla glada när jag pratade med dem. Det gör mig glad.


Imorgon ska jag och Mats åka förbi Kyrkbyn och kolla på loppisen. De kommer ha loppis där varje lördag hela sommaren. Planen är att vi ska sälja undan lite grejer där nästa helg, så då är det bra att veta hur det är upplagt och hur stort området är.


Det känns skönt att samla ihop alla "onödiga" saker man har och förhoppningsvis kan man få sålt det mesta så man slipper dra hem allting igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!