tisdag 22 december 2020

Tack till alla!

 Som jag sagt flera gånger så blev det ingen julmarknad i år, min största inkomstkälla under året. Jag anmälde mig till två julmarknader online men det känns inte som att det gett något.


Så kom mitt reportage ut förra veckan och beställningar härifrån trakten strömmade in. En sådan glädje, dels för att det kom ut i tidningen före jul och för att folk ville beställa.

Det är en svår tid nu, för alla. Man får hålla i pengarna, men jag är oerhört tacksam över att det ändå finns ett intresse för det jag gör. Eftersom jag fortfarande står utan A-kassa (sedan september) så har jag INGEN som helst inkomst förutom det jag kan sälja i mitt företag. Så tack alla ni som köpt av mig - ni anar inte hur mycket det betyder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!