torsdag 18 juni 2020

Helg!

Min syster med familj kommer ikväll för att fira midsommar och min syster födelsedag här i helgen. Vi har inte setts mer än vid ett tillfälle sedan i mars, detsamma gäller mina föräldrar som kommer över dagen imorgon (midsommarafton), Det ska bli så kul!

Imorgon är det som sagt midsommarafton och det ser ut att bli både sol och varmt! Jag ska i helgen passa på att nyttja min systers kunskap av växtlighet och få hjälp med den totalt försummade trädgården. Vi har inte haft tid och ork att tänka på den med allt byggeri och dränering som varit under sista tiden.

Hoppas hon inte känner att jag utnyttjar henne!
De ska tälta på gården eftersom både T och S är lite känsliga för katterna,, men M ville sova uppe så jag har bäddat iordning till henne på övervåningen. Hon lär ha både hund och katter i sängen om hon tillåter det.

I övrigt så händer det inte så mycket förutom jobb på dagtid och byggeri på kvällstid.

Trevlig midsommar på er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!