onsdag 19 februari 2020

Leta ett kort - ordna ett rum

Ja, då sitter man och väntar på den sista delen i engelskakursen. Muntlig redovisning om vad jag vill förändra med den svenska vården.
Det är 1 timme och 20 minuter kvar och sedan kommer det bli en enorm utandning. Bara jag får godkänt på tentan och denna redovisning så kan jag lämna detta bakom mig.

För att lämna pluggandet lite i bakgrunden så kan jag berätta att det började med att jag skulle hitta några presentkort packade i någon av kartongerna i källaren, och slutar med att jag inreder ett rum där nere. Tillsvidare nöjer jag mig med lite färg på väggarna, mattor och belysning samt värmekälla a´la element.
Jag har sorterat och slängt så mycket som jag sparat så det känns som ett stort steg framåt.

Steg 1 - sortering





Ikväll blir det förhoppningsvis att måla de redan målade fräscha. Sen på fredag ska jag ta en sväng förbi ikea och inhandla belysning. Jag tror det här kan blir bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!