lördag 23 mars 2019

Helgen

Vi trodde att helgen skulle innebära slutet på flytten men vi fick lämna några få grejer i lägenheten som inte fick plats.

  
Igår kväll myste vi till det på golvet med Prisonbreak innan vi blev allt för trötta.

 
Sen är förrådet fortfarande orört.


Men en hel del fick plats och är nu inpackad i huset. Fortsättning följer om två veckor - då är allt hitflyttat.
Jag känner mig rätt sliten nu om jag ska vara ärlig. Dagar och åtaganden flyter ihop till en massa.
I fredags fick jag klart med anmälan till Åsele marknad (förhoppningsvis kommer jag med). Webshopen är på god väg att bli klar och förhoppningsvis en mönsterrapport till nya klädkollektionen.
Nu är vi på plats i Sidensjö och ska grilla ute för första gången i år. Så härligt!!


Tack till Jonas och Cebastian som hjälpte till att bära idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!