onsdag 14 november 2018

The missing piece

Man vet inte vad man har saknat förrän man hittat det. Det är sant!
Plötsligt var han där....ögonen som bara brände sig in i mina. Det är kanske löjligt att säga men jag kunde verkligen inte sluta tänka på honom.


Sen kom ett meddelande. Mitt hjärta stannade. Han skrev till mig....till mig!!! Det kändes helt ofattbart, så overkligt!
Nu kan jag verkligen inte sluta tänka på honom. Det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Och däremellan pratar vi. Som vi pratar!
Jag har aldrig känt så här tidigare, att man hittar någon som stämmer in så bra på alla sätt och vis.
Det var meningen att vi skulle träffas nu. Allt som hänt tidigare har bara varit vägen hit. Vägen till honom! Min saknade pusselbit som jag så länge letat efter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!