fredag 10 mars 2017

Tillbaka i vardagen

Vi har varit hemma i en vecka nu. Snabbt var man inne i rutinerna igen och så plötsligt måste jag tänka efter om vi alls har varit borta i 3 och en halv vecka.


Resan har varit alldeles fantastiskt underbar. Det känns nästan svårt att berätta om allt eftersom det inte har hunnit landa än. Det känns som att jag måste smälta alla intryck först.

Vi kom från 34 graders värme och landade i flipflops och rishatt rakt in i den norrländska vintern. Snön som man tyckte borde ha smält bort hade valt att göra tvärt om. Det var så mycket mer snö än innan vi åkte.

Idag tankade jag in ca 1700 bilder i datorn och allt vi filmat har laddats in i redigeringsprogrammet så snart kan vi börja leka.


Jag tänkte faktiskt sätta mig ikväll och döpa alla videoklipp så att det blir lättare att se vad de tillhör. Until then.....so long Halong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!