måndag 26 januari 2015

Det finns inga ursäkter

Usch....det är fortfarande halvmörkt men vinden viner mellan huset och träden. Det är "innesittarväder" men jag måste iväg.
I väg för att träna. Träna för att må bra. Jag har med andra ord ett möte med mig själv inbokat.

Jag har ingen tid att passa, jag måste bara se till att ta mig ut och iväg hemifrån. Jag vet att det är bra och att det kommer kännas toppen efteråt, men det är just i sådana här stunder som det är så lätt att hitta ursäkter.
Men idag finns det inga ursäkter. Inte ens lite ont i axlarna. Bara svälja en ipren och sedan peppa sig själv. Se målet och inte hindren längs vägen.
Ingen annan gör det här åt mig, jag måste själv närvara.

1 kommentar:

  1. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!