tisdag 5 augusti 2014

Jag som tänkte bli färdig ikväll

Gäsp....nu börjar jag känna mig lite less. Tror att jag ska sträcka ut min rygg och mina värkande ben i sängen och fylla på med lite energi.


3 figurer kvar sen är jag klar med leverans 2. Hade stora planer på att hinna klart idag men så började datorn jävlas och jag blev sittande med mac-gurun nr 1, Dennis, på Facebook medan jag desperat försökte få igång datorn och flytta över alla tusentals bilder jag hade på hårddisken. Jisses vad bilder det fanns där!
Men nu spinner den som en kattunge igen och jag är glad som en lärka.
Jobbet får jag slutföra i morgon för nu är jag tom på energi.


Det börjar förresten bli lite mörkt ute på kvällarna nu. Det är lite mysigt! Sov gott där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!