söndag 9 mars 2014

Yes oh yes!

Hej hej.....jag har startat en till blogg (OBS! Jag kommer inte sluta med denna!) Än så länge är det bara ett enda inlägg men det kommer att fyllas på eftersom.
Jag älskar hus! Av alla sorter! Jag har en speciell dragning till gamla hus, hus med historia. Jag drömmer om olika hus på nätterna och jag blir djupt uppgiven när jag ser hus som förfaller och som ingen gör något åt.
Jag drömmer om att någon gång i mitt liv få köpa vad min man kallar för "vrak" för att sedan rusta upp det.
Men tills den dagen kommer så får jag gotta mig i andra hus. Och det är precis vad min blogg handlar om. Hus i alla dess former och utföranden. Allt från slott till koja. Kända och okända hus!

Ta del av historien på: http://therewasahouse.blogspot.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!