måndag 13 januari 2014

Måndag - och idag ska julen officiellt ut!

Sov sjukt dåligt i natt. Kunde omöjligt somna igår kväll och öppnade på jobbet i morse så jag fick stiga upp 5.10.
Nu är jag hemkommen efter en arbetsdag, sjukgymnastbesök och lite matinköp. Dricker en kopp kaffe för att kvickna till så pass att jag orkar vara uppe några timmar.
Jag håller på att slutföra några Lunabeställningar som jag ska få iväg under veckan. Jag har varit dålig på att skriva efter nyår. Det är som att jag gått på sparlåga och mest bara existerat.
Det har varit skönt men det är svårt att komma igång igen.

Jag ska försöka få i mig lite middag nu. Vi hörs förhoppningsvis i morgon. Tjing!
By the way, julen for ut fort som tusan efter nyår. Så där ligger jag i alla fall i framkant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!