fredag 21 juni 2013

Sju sorters blommor

Ikväll behöver jag inte plocka sju sorters blommor och lägga under kudden för nu vet jag vem jag kommer gifta mig med!


Jag ville bara kika in och önska er alla en glad midsommar! Var rädda om er i trafiken, på havet och sjön. Drick inte för mycket, var snälla mot varandra och njut av dagen!


Jag sitter just nu med en kopp kaffe och ska åka till jobbet om en timme. Det känns faktiskt rätt okej. I går kväll var vi på Kvantum och handlade lite mat till idag och såg alla jäktade människor med fullastade kundvagnar stressa förbi.
Jag sa till Mats att det känns så skönt att vi inte ska göra nåt speciellt ikväll. Jag bryr mig faktiskt inte om vad det är för väder ens en gång.
Men för er skull kan jag önska sol och fint väder!

3 kommentarer:

  1. Glad midsommar !

    Sportfotograf
    www.sportfoton.se

    SvaraRadera
  2. Ibland kan de oplanerade högtiderna bli de allra bästa :) Glad midsommar!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!