måndag 17 september 2012

Åh....

Jag har inte bloggat på ett tag ser jag nu. Inte bra!
Faktum är att det inte hänt så mycket annat än följande:

* Jobbat på mitt vanliga jobb
* Ätit
* Sovit
* Sytt
* Gått på toa
* Borstat tänderna

Ja, i princip det. Jag syr för fullt inför Hantverksmässan som kommer allt närmare.

Någon, inga namn nämnda, stökar till i mitt hem!





















Det jobbiga - att skriva lappar - fantasin tryter


























Det har stormat ute och fönstren som jag så omsorgsfullt putsade förra helgen ser nu ut som en kamel slickat på dem. Skit också!





1 kommentar:

  1. Livet tar tid!! Häftig bild på fåtöljen, fick titta länge innan jag förstod att det inte var en miniatyr - ser verkligen ut som det!!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!