måndag 16 juli 2012

Härlig sommardag

Idag har vi haft ett riktigt härligt sommarväder. Nu ikväll var det alldeles lugnt och stilla så vi tog båten och brände lite. Hugo ville testa att åka "ring" efter båten. Han tyckte att det var skitkul och det var varmt i vattnet. Men han blev dock lite kall om fötterna i slutändan. 

Vi hittade en trollslända på bryggan. Den var alldeles stilla så jag vet inte om den var död, men när vi kom tillbaka var den i alla fall borta.
Jag var livrädd för trollsländor som liten. Det kryllade av dem hos mormor och morfar och de kom alltid flygande så nära inpå, och prasslade med vingarna.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!