söndag 4 juli 2010

Big happenings!!

Jag har äntligen fått ändan ur vagnen och registrerat en domän och börjat jobba på en riktig hemsida för Luna D sign.



Den är långt ifrån klar ännu men arbetet går i alla fall framåt. Jag jobbar i ett annat program än jag gjort tidigare så det tar lite längre tid. Dessutom har jag börjat jobba nu så jag kan inte sitta på dagtid och jobba med det.



Men den som väntar på något gott...

Sen har en ny figur kommit till världen.


Han/hon har inte fått något namn ännu. Någon som har något förslag?

1 kommentar:

  1. Hmm.. vet inte om förra kommentaren gick in..
    JAg tänker på spirello i alla fall!
    //Ida

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!