torsdag 18 mars 2021

Snart är allt klart!

 Igår var jag och testade mig för Covid-19. På en parkeringsplats satt jag och topsade näsa, hals och spott för att lämna över det till en kvinna med gripklo (en sedan som man plockar skräp med från gatan).

Idag kom svaret, negativt. Jag var inte smittad vilket kändes som en lättnad även om det hade känts skönt att "göra bort det" - så länge man inte skulle bli jättesjuk.

Dessa dagar hemma hann jag i iallafall slutföra de sista sidorna av boken. De är godkända av författaren så nu ska jag bara se hur jag på bästa sätt överför illustrationerna till bokförlaget.

Det känns som en lättnad att ha gjort klart jobbet. Nu återstår bara att invänta den verkliga boken och hoppas att det kommer gå bra för den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!