söndag 9 februari 2020

Nåt att se fram emot

Nu har jag äntligen bokat vår Krakowresa, åtminstone största biten. Nu är det bara inrikesresan från Umeå eller Övik till Stockholm som är kvar. Jag ska kontakta Sex om det eftersom jag vill kunna använda mina presentkort till det innan de går ut.


Det innebär också att jag måste ner i förrådet och gräva igenom alla flyttkartonger från mitt arbetsrum för att hitta dem.

Tror även jag vill göra ett nytt pass innan resan. Ni kanske tror att det är för att jag är fåfäng men det handlar om något helt annat. När jag gjorde mitt pass mådde jag som sämst i livet och hela bilden på mig utstrålar den känslan. Det gör mig ledsen.

Det känns skönt att ha något att se fram emot även om det är flertalet månader kvar till avresa. Men dock.
Kanske detta kan uppbåda energin att faktiskt plocka bort julgranen som foooortfarande står kvar i uterummet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!