lördag 28 maj 2016

Välkommen hem till mig Gilbert

Det var kärlek vid första ögonkastet. Jag såg min soffa på en reklamsida i tidningen och bestämde mig på en gång för att det är soffan jag ska ha!
Gilbert - en ljusrosa tresitsdröm - bara för mig! Nåja, de som hälsar på får givetvis sitta i den men jag har själv kunnat välja den utan hänsyn till någon annans åsikt. Fördelen med singellivet kanske!


Jag har inte varit den som tidigare suttit och dreglat över bilder på Pinterest men nu här jag blivit en av dem.
Jag ska försöka låta mitt nya hem växa fram långsamt istället för som tidigare, vilja ha allt klart på en gång.
Jag ska verkligen fundera på hur jag vill ha det och hellre vänta på den perfekta lösningen än att ta det näst bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!