fredag 26 juni 2015

Regn gör att man hinner ikapp

Det har varit regn i några dagar nu. Jag klagar inte trots att det inte varit någon vidare sommar än så länge.
När det är uppehåll så måste jag ut och måla och fixa med huset. Jag säger måste, men det är ingen annan än jag själv som kräver det.
Det är roligt ibland och urtråkigt emellanåt. Men jag vill inte ha det här liggande som en matta över hela sommaren utan jag vill kunna stryka det från listan.


Igår satt jag hela dagen och jobbade med Luna & Juliet´s webshop.
Än så länge har vi inga klädfoton så jag har lagt ut de tecknade bilderna som jag gjorde till fabriken.
Det känns så skönt att ha kommit en bra bit på shopen. Jag har varit lite stressad över det.

Just nu sitter jag och planerar fotograferingen för riktiga bilder. Jag är oerhört nervös att de inte ska bli nog bra.

Familjen kommer till veckan. Planen var att mina föräldrar och Marit skulle komma imorgon men min pappa har fått feber så det blir antagligen inte så. Måste ringa och kolla så att jag är förberedd och hinner städa undan här hemma. Det ser ut som att någon, eller snarare några lekt hela havet stormar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!