tisdag 18 november 2014

Första gången

Första gången är man lite ovan och nervös. Man vet inte riktigt vad et innebär och hur man ska bete sig och framför allt hur man kommer reagera.

Idag var det första gången för mig. Min första riktiga bokrecension, om man inte ser till bloggrecensioner.


Jag visste att den skulle publiceras idag och jag klickade in mig på sidan med jämna mellanrum under morgonen.
Plötsligt kommer den upp, när jag står borta vid kaffemaskinen. Jag ser bilden på skärmen och hjärtat hoppar över ett slag.
Tänk om det är en dålig recension? Nä, den måste vara bra!
Det var den också - bra alltså!
Jag känner mig alldeles varm och glad inombords.
Gå in och läs den här

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!