torsdag 3 januari 2013

Jag är inte död - bara lite trött

Hej på er!
Jag inser att jag inte varit speciellt aktiv på boggen den senaste tiden. Men jag antar att jag är ursäktad eftersom det varit familjehögtid. Det är kanske inte så många som sitter och läser bloggar då heller.

Julen passerade i Umeå med famijen och nyåret firades in här hemma med mamma, pappa, Marit, Mats och hans son Victor.
Lungt och skönt med andra ord. Precis vad jag ville ha.

Tre dagar in på det nya året har vi kommit. Många förändringar ska ske den kommande tiden. Det har jag beslutat mig om, för att jag ska må bra och få ut det mesta av livet.
Mitt nyårslöfte bestod av en mening: NU FÅR DET FAN RÄCKA!
Jag kan gå in på vad det betyder lite senare. Jag ville bara hojta till och visa ett livstecken.
Idag är jag dödligt trött, men i fjärran är himlen orange. Ett tecken på att vi går mot ljusare tider.

Jag vill passa på att tipsa om en jättebra serie jag snubblade över på SVT play. Den har inte visats på TV utan finns bara som webserie. Det har varit två delar och är sex delar kvar.


Gengångare heter den. Kolla in den!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi!
I realise that I haven´t been so active on my blog lately. I guess I´m excused since it´s been Christmas and New Years.
We spent Christmas in Umeå with my family and celebrated New Years at home with my mum, dad, Marit, Mats and his son Victor. Just the way I liked it to be.

We´ve come three days into the new year. There´s going to be a lot of changes now. I´ve decided I need to, so I can feel good and live my ife the way I want.
My new years resolution is one sentence: ENOUGH!!
I´m going to explain later. I just wanted to say hey, I´m alive.....don´t forget about me.
Today I´m so tired, but the sky is orange. A sign that we´re going the right way!

I want to recommend a french TV series called They came back (Les Revenants). Really good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!