måndag 21 januari 2013

Istid

Jaha.....det var inte många som kommenterade på förra inlägget. Men jag har i alla fall två väldigt bra läsare. Lotta och min mamma, även om min mamma inte kommenterade.
Sen vet jag att min pappa läser den, och så tvingar jag min sambo genom att lägga I-paden framför honom och uppmanande säga, här läs, jag har bloggat!

Det har varit en massa jobb och "bortatid" för min sambo på sistone så jag hade bestämt mig för att helgen inte skulle innehålla jobb för någon av oss. Och det lyckades vi väldigt bra med.
Vi var ute med skotern både lördag och söndag.
På lördagen var det bara - 2 grader så vi gjorde en liten matsäck och körde till Tullbergs stuga.
Där njöt vi i solen tills vi började frysa.



Väl hemma tinade jag upp i ett snabbt men varmt bad och så satte vi oss för att planera lite bröllopsgrejer.

I går efter frukosten pälsade vi på oss massa kläder eftersom det var - 10 grader. Jag blir på lite dåligt humör när jag har så mycket kläder på mig att jag knappt kan röra mig, men frös det gjorde jag inte.
Vi körde till Hindersön och åt våfflor på Jopikgården.


 Sen på eftermiddagen åkte vi och hälsade på Sarah och Freddy.
Kvällen avrundades i soffan med en film vi lånat av dem, Law abiding citizen.

Mycket mer blev det inte men det var en väldigt skön helg.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Well.....not so many comments on my last post. But at least I have to good readers, Lotta and my mother. And I know for a fact that my father reads it to. And my fiancée - because I tell him to.

The last few months there´s been a lot of work and "away from home time" for my fiancée so I decided that this weekend should be no work at all.
We went out on the snowmobile both saturday and sunday and we had the time to visit friends, make some weddingplans and watch movies.
A really good weekend if you ask me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!