söndag 29 april 2012

Soliga söndag

Sol och + 8 grader. Jag sitter och skriver personlighetslappar till alla figurer jag sytt. Det är ett drygt jobb och hjärnan får arbeta på högvarv.Det är svårt att komma på egenskaper till så många figurer på samma gång, men det ska gå.

Lunchen ska vi ta inne i stan med Sarah och Freddy innan vi ska kliva ombord på Titanic. Håller tummarna för att hon klarar sig denna gång, men det är inte så sannolikt.

Jag är mycket nöjd med köksbordet för det blev ljust, man har mycket plats på det och man sitter så fötterna tar i golvet.







































Nu ska jag fortsätta skriva så tangenterna glöder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!