onsdag 4 april 2012

Livet har återvänt

Det är sällan jag är sjuk. Mitt immunförsvar är ett av landets starkaste, men de sista dagarna har det uppenbart vänt sig mot mig själv och startat ett inbördeskrig.Jag har legat däckad med feber, frossa. Snorat, snytit mig och sovit.
När jag tillsist orkade ta mig upp för lite frukost klockan halv 2 igår och sedan tog mig en dusch så kände jag att livet var på väg tillbaka. Och det är så härligt!

Påsken har börjat så smått. Imorgon kommer min mamma och pappa hit. Det kommer inte hända så mycket under ledigheten mest bara vara tillsammans. Kanske grilla lite korv om vädret tillåter, ruva på några ägg och bara ta det lugnt.
Imorgon kan jag berätta för er om drakäggen. En berättelse som jag fick höra när jag var liten och som hör påsken till.

Nu är det också klart att jag ska vara med på Expo Vår i Arcushallen 4-6 maj. Då kommer jag att ha med mig alla möjliga saker från min butik, men så klart också mina lunafigurer.
Jag går ju ingenstans utan mina figurer.








Så har ni möjlighet att komma förbi så tycker jag att ni ska göra det. Jag hoppas att jag kan gå tills dess så jag slippet hoppa runt på kryckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!