fredag 15 maj 2020

Trevlig helg!

Idag skulle egentligen varit sista dagen på praktiken men jag kommer vara där måndag-onsdag för att ta igen missade timmar.
Efter det är det sista djupandningen med förberedelser inför presentationerna av examensarbetet och så poff! har två år avslutats. Den 27 maj är jag därmed en fri människa med rätt att börja beta av studieskulden till CSN.

Idag fredag har grävskopa hyrts och Mats, hans bror Tommy och pappa Paul har börjat gräva upp gården. Det ser rent ut sagt förjävligt ut, men tanken är ju att det blir fint och bra i slutändan. Men inte är det roligt att lägga pengar på sånt man gräver ner! Fy!


Jamen helg då, och det innebär ju grävande, igen-grävande, jämnande av tomt och imorgon grillfest med grannarna. Förhoppningsvis går det att använda ytterdörren utan att dräpa sig vid den tiden på eftermiddagen/kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!