onsdag 1 april 2020

Ge ditt stöd till småföretagen

Juliet är en liten supermysig butik på Hornsgatan 48, på söder i Stockholm. Jag och Stina (som äger och driver butiken) har samarbetat i ett flertal år nu. Hon var den första som köpte in mina lunafigurer och gör det fortfarande.



Till en början var det enbart inköp av figurer vi hade tillsammans. Sedan skapade vi ett klädmärke som hette Luna & Juliet. Vi var på Formex tillsammans och marknadsförde oss.



När vi bestämde oss för att lägga detta på is började jag rita mönster på kläder som hon säljer i sin butik.




Det är svårt för alla småföretagare nu, så om du behöver köpa kläder till dina barn, kika in på Juliet så kommer du få se en massa fina kläder i bra kvalitet. Kläder som inte alla barn på dagis eller skolan har.
I dessa tider vill man kanske inte ut och shoppa, men då är det ju sådan himla tur att hon har en webbshop! Adressen är www.juliet.se

Och som grädde på moset kan jag säga att jag idag upptäckte att mina nya mönster nu ligger ute i butik så gå in och kolla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!