fredag 1 mars 2019

Oorganisation

Jag kom hem till Umeå igår kväll för att packa ihop lägenheten.


Idag har jag packat x antal kartonger och städat ur tömda skåp. När mina föräldrar och systerdöttrar kom förbi med mat från Max insåg jag åter igen att jag inte är speciellt organiserad när det gäller packning...eller kanske nåt överhuvudtaget. Jag har inte skrivit på en enda kartong vad de innehåller, och de har använts vid minst 3 olika flyttar så det står redan en massa på dem. Men...allt ska ju ändå med och uppackningen får ske i ett lugnt tempo. Det är en del att fixa i huset också innan vissa saker är värd att packas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!