måndag 3 oktober 2016

Luna på TV

Emellanåt händer det saker som känns extra roliga. Speciellt nu när så mycket känts jobbigt under en lång tid känns det jätteroligt att få ett meddelande som man blir så glad över att det bara bubblar i kroppen.
Jag fick ett sms från min pappa igår som berättade att han av en slump hamnat inne på ett klipp på Aftonbladet TV där det visades hus man kunde göra ett babynest. Eftersom jag har sytt sådana förut så blev han kvar på klippet, och vad ser han i babynestet om inte en Lunafigur.



Efter jobbet åkte jag dit och åt middag och fick själv se klippet som visade sig komma från serien "Älskade Unge" som visas på Aftonbladet TV. Det är Kajsa Stina Romin som visar hur man gör ett enkelt babynest och Lunafiguren Lillemor är det som får bli ombäddad. 

Ni kan läsa ett inlägg som hon skrev när Ennis och Idde fick sina figurer Lillemor och Swinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!