söndag 10 juli 2016

Loppis


Loppisdag idag! Jag hade som jag skrev om tidigare planer på att köpa den ljusblå stolen leifarne från ikea, men de har problem med leveransen av benen jag vill ha till så jag har ändrat planerna. Nu ska jag skaffa några gamla stolar och måla dem samma blåfärg istället.
I dag hittade jag en på söndagsloppisen här i Röbäck. Så nu behöver jag bara en stol till så har jag 4 st.


Loppisen ligger på gångavstånd härifrån så vi tog en promenad dit.
Det var supervarmt och soligt men som igår hängde regnmolnen  på himlen. Det blir faktiskt lite åska när vi satt i lekparken och käkade glass efter att vi inhandlat lite fynd.


Loppisen har öppet varje söndag mellan 12-15 och håller till i en gammal ladugård





En tomte som ger allt annat än julstämning och en docka utan ögon...



Min mamma vilar sig på min inköpta stol
SparaSpara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!