fredag 22 juli 2016

Get to know me!

Jag drömmer om:

* att få mer energi
* vandra El Camino de Santiago de Compostela
* känna mig trygg i mig själv
* barn
* få massor av nya vänner
* en ny kamera
* flyga luftballong



Saker jag är rädd för:

* tsunamis
* döden
* att bli äldre
* omkörningar i trafiken
* onda människor
* svek
* höjder


Saker jag ser fram emot:

* att få använda upp mina resecheckar
* att unna mig själv mer - bara för att!
* klippa mig och hos en riktig frisör (sorry mami, du är bra på det du med men du vet...)
* få umgås med vänner och familj mer


Saker jag ångrar:

* att jag varit en hacker - eller egentligen inte, bara att jag blev upptäckt!
* att jag lyssnat mer på andra än mig själv
* att jag inte vågat mer
* alla gånger jag sagt nej när jag egentligen velat säga ja
* att jag inte lärt mig spela nåt instrument
* alla gånger jag gett upp för att jag varit för lat


Saker jag är stolt över:

* att jag var den enda i klassen som hade alla rätt på anatomiprovet
* att jag vunnit 25.000 kr till min arbetsplats för min kampanjskyltning
* att jag får bilder sålt via en bildbank
* att jag klarar mer än jag tror när det gäller 
* att jag lyckades såga ner palmen med brödkniven
* att jag själv åkte iväg på kursen i Lettland trots att jag inte vågade. 
  Men alla pengar gick istället åt till att köpa telefonkort och ringa hem
* att folk faktiskt köper och tycker om det jag tillverkar


Saker jag är beroende av:

* trygghet
* sömn
* koffein
* katter
* min familj
* att få vara kreativ
* närhet


Saker jag ogillar:

* torra händer
* nycklar och småpengar
* för mycket värme
* att vara trött


Saker jag älskar:

* min familj
* djur
* filmmusik
* resa
* fotografera
* skratta tills luften tar slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!