söndag 31 augusti 2014

Målarboken

Nu befinner jag mig på sida 16 av 20 i den fantastiskt roliga målarboken med Lunafigurer.
Det kommer att bli en härlig blandning av olika miljöer, fullt med fantasifulla figurer och mängder av detaljer att färglägga.



Jag har fått frågor om vad priset kommer att ligga på och jag kan inte svara på det riktigt än. Jag ska träffa tryckeriet nästa vecka och har förhoppningsvis lite mer kött på benen efter det.

Det här är otroligt roligt att göra. Jag blir så glad av att rita dessa bilder för fantasin får verkligen utlopp och det finns inga gränser.


Känner du dig sugen på att förboka en målarbok så är det bara att höra av er, malin@lunadsign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!