fredag 22 augusti 2014

Fredagslunken

Fredagslugnet har infunnit sig. Jag jobbar på med min målarbok. Det går sakta men säkert framåt. Ju mer jag tänker på det min käre make sa om tiden, desto bättre känns det.
Det regnar inte just nu, men i går kväll och i natt har det låtit som att det skulle komma genom plåttaket. Dock blåser det lite.


Satte mig i uterummet med en kopp kaffe och datorn för att jobba vidare. Stengolvet är iskallt men med dörrarna stängda och värmen på i rummet blev det skönt.


Tofflor på och stearinljusen tända så blev det perfekt!
I kväll ska vi ha en datekväll. Käka sushi och gå på bio. Det ska bli så roligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!