fredag 27 juni 2014

Hoppetihoppetihopp

Idag har jag jobbat med beställningar som jag varvat med att skrapa bron ren från gammal färg. Nu i kväll var vi och köpte lite växter till planteringen som ska få växa fram i helgen.




När vi åkte hem från Rutviks Handelsträdgård så sa Mats att vi ju faktiskt hade kommit överens om att vi inte skulle göra några projekt i sommar, men ändå drar vi igång flera stycken. Det är konstigt det där....kanske är det så att man pratar om det när det är vinter och man bara vill sova och inte orkar något, men sen när sommaren kommer så har man orken och inspirationen och då sker saker av bara farten. Åtminstone drar man igång en massa, det gäller bara att försöka slutföra dem också.


I morse hittade jag förresten en hare på gården! Hopp hopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!