måndag 1 oktober 2012

Vänner och fiender

I natt har jag drömt om björnar. Massor av björnar och stora björnar. De stod och tittade in genom vardagsrums- och köksfönstret.
Nu på morgonen var jag tvungen att googla vad det betyder att drömma om björnar och det här är vad det stod "Om du ser en björn i drömmen betyder det att du har en rik, ointelligent, grym och ondskefull fiende"

Ja, det lät ju inte så bra. Det enda positiva ska väl vara att de är ointelligenta.
Nåväl, jag har inte sett några björnar på gården nu på morgonen. Det ser jag som ett gott tecken.






































Idag ska jag städa och skriva personligheter till ett stort gäng figurer. Det är det jobbigaste i hela proceduren. Speciellt när man har många och fantasin inte är på topp.






































Nu är jag alltså inne på sista veckan. På torsdag får jag fixa montern. Jag hoppas innerligt att min upphängningsidé ska funka - annars blir det jobbigt.

Njut av hösten alla ni där ute - och akta er för ointelligenta björnar!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!