tisdag 25 oktober 2011

Urskog

Jag var på sjukhuset idag för att göra en magnet-röntgen på min axel. När man gör en sådan röntgen får man inte ha något som är av metall på sig. Smycken, piercingar, hårklämmor och liknande måste tas bort. Dessutom måste man klä av sig allt utom trosorna och ta på sig en vit sjukhusrock.

När jag höll på att ta av mig upptäcker jag till min förskräckelse att jag inte rakat benen. Då talar vi inte stubb utan riktigt håriga ben, som små hundar.
Det var ju inte så att jag var omedveten om att jag inte hade rakat benen, det var ju bara det att jag inte tänkte på att jag skulle av med alla kläder.
Jag hoppades att ingen skulle märka det med ja....jag tror att de kommer prata om tjejen med de håriga benen på fika rasten. Där låg jag inne i en tub och det enda som syns av mig är just benen....
Faan också!

1 kommentar:

  1. magnetröntgen...låter inget vidare, men storyn om benen tar priset..fniss!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!