måndag 24 oktober 2011

En magisk kväll

I går kväll var vi bjudna på Joe Laberos föreställning 20 år senare. Det var häftigt! Han är verkligen duktig på det han gör. Det är bara så frustrerande när man inte förstår hur fasen han gör.
























Efter föreställningen åkte vi till Hermelinsparken och tittade på ljusshowen på museet. Det är en 10 dagars ljusfestival i Luleå där de belyst vissa hus på olika sätt. Men museet var helt klart mest avancerat.
Jag försökte filma showen men höll mobilen åt fel håll och jag kan inte vrida filmen i datorn så jag länkar till en bättre fotograf som lagt ut filmen på youtube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!