onsdag 31 augusti 2011

Underbara ledighet

Imorgon börjar Formex mässan och håller på till på söndag. Jag tror det blir att vi åker dit på fredag. Får se till att jag har bekväma skor, ett tomt minneskort i kameran, penna och block, något ätbart för krissituationer (så som när blodsockret helt plötsligt förvandlar mig till en drake).
Jag har längtat efter att få åka dit och nu är det äntligen dax.

Jag har dessutom slutfört en massa figurer som ska åka med mig ner till Stockholm och flytta in på Juliet. Det ska bli roligt att få titta in på deras butik och se "where the magic happens".




Fick ett telefonsamtal igår om att jag ska opereras på tisdag. Det kom som en chock och en käftsmäll. Jag har väntat hela sommaren och när jag äntigen får besked så visar det sig att det ska ske nästa vecka. My god!
Samma funderingar som förra gången, hur kommer det att kännas, vad kommer jag kunna göra?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!