måndag 22 augusti 2011

Det räcker inte med en katt

Tillbringade över en timme idag med att ringa Telia. Det känns som en riktigt bra investering av en hel timme av min dag. Ja, jag är sarkastisk om ni inte förstod det.

Det enda jag ville var att få beställa en till linje, med ett nytt nummer. Få veta vilket telefonnummer jag skulle få...och så var det klart.

Men inte då. Jag kopplades mellan den ena med den tredje och kände hur tålamodet började tryta. Alltså Telia....här kommer en känga - vad faan håller ni på med?

Nåja, efter mycket om och men fick jag ett telefonnummer. Teknikern kommer på fredag.


Jag håller på att försöka pressa in alla tusen miljoner grejer som jag har påbörjade och liggande i lediga garderober mm.

Kuriren kommer hit imorgon kl 10 för att göra ett reportage. Då vill man inte skylta med att man bor i ett råttbo större delen av tiden. Jag kommer låtsas att det alltid är så undanplockat och fint.




Har även skrivit ett långt mail till sjukhuset i Piteå. Febern är tillbaka och jag är så LESS på att må så här, ha lite energi och vara alldeles slut i kroppen. Hitta felet, och snälla åtgärda det snarast.

Nu ska jag ta undan et sista av sakerna och sen tror jag att jag ska belöna mig med ett bad. Det var hundra år sedan jag badade. Jag duschar dock varje dag. Bara för att jag bor i ett råttbo är jag ingen sunkig typ.

1 kommentar:

  1. Goa du... Du vet väl att alla redan vet att du bor i ett supermysigt råttbo...Vi följer ju dig här =)))Kramis Magda

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!