torsdag 4 augusti 2011

Bildexplosion



En av mina senaste skapelser. Små hjärtan som man kan hänga upp.



En vacker fjäril som landade på vår gård.



Längtade efter ett riktig åskoväder. Det blev bara regn. Däremot har jag drömt om det värsta ovädret med tornados, åska och katter som sögs upp i taket i natt...som kompensation.



Lek med små rosa hus...iklädd sommarklänning


Mon cheri!


Sch...säg inte att jag gömmer mig här bakom


Nagellack-parad. Mina naglar är nu turkosa!


Lunahyllan högst upp




Vackra sommarblommor i en vas





M visar upp fotoboken hon fick i födelsedagspresent


Trosjakten.


Vill ni se mammas trosor? M och sliter upp ett par ur mammas troslåda. Hon han inte mer än visa upp dem till allmän beskådan förrän kriget bröt ut.




Det slutade med att vi istället fick se Davis kalsonger. Nice!!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!