torsdag 27 januari 2011

Update

Jag jobbade sent igårkväll och jobbar sent idag med, därav lite dålig uppdatering.
Jag hann i allafall slå in några paket i morse som jag ska posta iväg imorgon när jag åker in till stan. Ett till Uppsala, ett till Norrköping och ett till Umeå.

Pratade med min pappa idag när jag körde till jobbet. Han var sjuk och låg hemma. Min mamma fyller 60 år imorgon men pga av jobbtider och sånt så bestämdes det tidigare att vi firar henne nästa helg istället. Kanske tur det om han nu är sjuk.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan det är dags att börja jobba igen. Det är mycket att göra inför utförsäljningen som börjar på lördag.
Mina fingrar är alldeles klibbiga av att ha försökt ta bort klistriga etiketter.
Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!