torsdag 6 januari 2011

Mardrömmar

Julledigheten är slut och både kroppen och hjärnan måste komma igång igen.
Jag har ju i och för sig sytt figurer under julen, men alla andra fronter har det varit lite mer stiltje på.

I natt hade jag en mardröm....jag drömde att jag hade slängt in alla Lunafigurer i tvättmaskinen. Utan att jag tydligen var medveten om det. Tvättade dem sedan tillsammans med all annan tvätt och när jag plockar ur tvättmaskinen ser jag att alla figurer är helt förstörda, luddiga, färgerna försvunna eller ihopblandade till nån slags smutsgrå....

Fy fasen! Det hade inte varit roligt att upptäcka. Det är rätt så många timmars jobb som hade gått till spillo.
Men som sagt, det var en dröm!

Sen upptäckte jag en grej som gjorde mig så himla glad.

Jag är en stor fan av NieNie och läser hennes blogg varje dag, minst en gång. Hon hade nu under julen lagt ut en bild från deras vardagsrum, med granen och allt.
Jag satt och kollade extra noga på alla detaljer som var runt om och vad får jag se!!!

Så kul!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!